Tuesday, August 10, 2010

birthday uda


Buat Uda
SELAMAT HARI LAHIR
yang ke berapa ????
biarlah rahsia.....he..he..

2 comments:

rositahmdzain said...

Terima kasih berbnyk2 Yang.Beday yg ke berapa tu bukan rahsia Yang tp x penting. Tu cuma angka je..hik3. Awat nmpak cam kembang terlebih hidung uda tu..posing x betul la tu. Yang jgn lupa bg Mak minum air secukupnya n makan kalo lemak2 tu kurangkan.Mak rasa Mak sihat n kuat tp jgn ambil risiko, jgn biar Mak jln sorang2. Jgn bg Mak susah ati or excited sgt. Uda tau ayg ngn ibu pun memang jaga Mak elok tp saja la uda teringat susah ati kat Mak tu yg x tentu arah.. InsyaAllah semoga Mak selamat menjalani angiogram dan angiplasty tanpa sebarang risiko dan kita akan buat kenduri kesyukuran lepas raya nanti, kecik2 pun jadi la..Amin2 Ya Rabbal Alamin..

sayang said...

mak nak makan asam durian - ni kami nak p ambik kat umah maksu.
smlm kami berlagak tanya kat mak, mak nak makan apa2 tak, kami nak beli
last2 balik umah kakak, mak makan sardin je he..he..
kakak sms kat abang Li suruh beli udang masak merah tapi abang Li salah faham ingat nak suruh Is masak tapi udang x dak, jadi x masaklah..he..he..
kesian mak - tu kami kata kat mak, eksyen tanya mak nak makan apa tapi last2 makan sardin je
ha..ha..
pagi tadi dah beli udang - mak kata mak x lalu sungguh nak makan....