Tuesday, August 17, 2010

adik nak jadi askar







minat betul adik ngan senapang + askar
setiap kali nak beli mainan
senapang aje yang dia nak
bila kat Wardieburn Kem
setiap kali lalu kat pengawal tu
mesti dia kata
"hebatnya senapang tu, adik macam teringin"
"besar nanti adik nak jadi askar"
p/s : macamana adik nak belajar berpuasa
sebut puasa pun tak betul
semalam iya2 bagitahu Umi
"esok adik nak kuasa"
he..he..
anak manja boy Umi sorang...




2 comments:

rositahmdzain said...

Kalau tgk adik sekarang ni memang xde tokoh nak jadi askar tp 20 tahun akan dtg xtaula kan. Dia besar jd gagah perkasa mana tau ek. Betul x dik..chaiyok2 dik. Robin pun sebut kuasa jgk kalau uda x silap yang. Kakak2 dah sehati sejiwa, adik2 pun sama gak..

Hafidzin said...

kalau boleh tu tak mau la dia jadi askar - Abi pun dah pesan siap2 - jangan jadi askar..
adik tadi jatuh terlentang - dok main askar & tembak sorang2 tiba2 aje jatuh. nasib baik x ada apa2 yang jadi..
jiran depan rumah, anak dia patah tangan - bukan main apa2 pun atau jatuh tempat tinggi, dia jatuh sendiri, tengah jalan elok2 aje terjatuh..