Sunday, July 18, 2010

kelawar







Bawa tetamu pergi shopping & jalan2 kat bandar Kemaman - ibu & kakak beli baju kelawar. Semua sekali 14 helai he.he. Banyak kan? Ibu beli untuk Makteh anak beranak sekali (makteh kirim). Setiap kali datang Kemaman ni tak sah kalau tak beli baju kelawar. Tak panas pakai baju kelawar - sekarang nie siang2 pun saya pakai baju kelawar. Dalam 14 helai tu, 2 helai saya punya. Mana aci kalau tuan umah tak beli jugak kan? he..he..

Saya jugak beli baju raya kurung kat ibu - time nak beli susah nak cari yang berkenan - banyak trend sekarang bunga2 besar - ibu nak bunga2 kecil - jenuh jugak la cari - last2 jumpa jugak, Alhamdulilah.

No comments: