Wednesday, July 14, 2010

?????


Tiada udang di sebalik batu bila letak gambar nie
Motif & tujuannya pun tak ada - he3
tetapi sebenarnya untuk Mr Hubby - LAGI 20 HARI
he..he..terlebih sudah..
buat BIDADARINDU - bukan tak nak minta emas sampai penuh tangan atau berat leher tapi sebagai isteri yang BAIK, kasih sayang itu lebih penting dari harta benda, chewah, he..he..iyake? sendiri bagi statement, sendiri yang macam tak percaya.
Buat Ina, fizin tersenyum lebar sampai ke telinga bila baca blog ina yang tertulis suami fizin kaya raya..Mudahan itu akan menjadi doa, moga masin la mulut ina eh!!..kiranya jari ina la kot pasal jari yang taip he..he..
(boleh buat lawak petang tak BIDADARINDU)

4 comments:

bidadarindu said...

Tiada udang di sebalik batu bila letak gambar nie - Macam la x tahu...tengok gigi je dah tahu udang Galah tu...

sendiri bagi statement, sendiri yang macam tak percaya. - Ayat Lawak pecah perut...

Buat Ina, fizin tersenyum lebar sampai ke telinga bila baca blog ina yang tertulis suami fizin kaya raya - Harta itu bukan kau yang punya...Harta itu Allah Taala yang punya...ha ha ha ha ha....

sayang said...

iyalah tu - dah ketawa sampai pecah perut ke belum?

rositahmdzain said...

Uda memang setuju dgn komen2 bidadarindu.Yang, betul ke xde agenda apa2 letak gambar tu? Yang lg 20 hari tu bukan ada maksud yg tersurat dan tersirat ke? Sama2 kita tunggu dan lihat..

bidadarindu said...

Bukan takat pecah...dah jahit balik perut punyer ketawa...he he he...