Tuesday, July 6, 2010

birthday

Diam tak diam dah bulan Julai sekarang - maknanya lagi sebulan la birthday saya yang ke 35 tahun, selain itu jugak kita akan menyambut bulan ramadhan. Cepat betul kan masa berlalu. Rasa macam baru aje saya sambut birthday yang ke 34 tahun.

Dah 35 tahun umur saya - lagi 5 tahun aje akan mencecah ke 40 tahun. Takut? Setiap orang akan merasa takut bila meningkat tua tapi itulah hakikatnya - tak boleh nak elak - ketentuan Ilahi. Setiap orang akan merasa.

Sebut pasal birthday nie, sebenarnya n3 ini khas untuk suami, he..he..Banyak list saya dah sediakan untuk dia preparekan hadiah untuk saya. Boleh abang? Suami saya tak pandai nak surprise kan saya - selalunya kalau ada hari special macam birthday ke, anniversary ke, saya cuma bagitahu apa yang saya nak. Dah muktamad nanti, saya bagi list tu kat abang ya...(banyak benda yang saya nak tetapi kena list yang mana betul2 perlu he..he..)

No comments: