Monday, July 12, 2010

aksi2 boring dalam kereta













Antara aksi2 boring kami 2 beranak dalam kereta pagi tadi - tak tahu nak buat apa - boring sungguh2 - macamana nak pindah KL macam nie? Jem yang macam ni pun tak tahan - kalau kat KL tu lagi la teruk sakan. Lebih sengsara & merana.

Adik dari jadi penumpang berhemah siap pakai tali pinggang lagi - dah mula jadi askar - siap boleh buka tingkat buang sampah lagi he..he..saya tak perasan masa tu, kalau tak memang dah kena pulas telinga. Umi pulak memang tak ada kerja, tangkap gambar yang bukan2 he..he.. merapu & merepek kejap...

No comments: