Wednesday, June 30, 2010

ibu & WI


Tahun 1989 - 21 tahun yang lepas - masa ni ibu 37 tahun (2 tahun tua dari saya sekarang) - x ingat masa ni kat mana - tapi dulu ibu sangat aktif dengan WI.


Dengan Aunty Fauziah (mama Kazrina) & Mak Ngah (mak Juismawati).


Dari kiri ibu & Aunty Fauziah. Muda lagi masa nie - 37 tahun.


Aktif dalam persatuan WI - selalu pergi meeting & rombongan.


Dari kiri ibu, Mak Ngah & Aunty Fauziah.


Amboi! bergayanya ibu & Aunty.


Masing2 muda & jelita.


Ibu & Mak Ngah.

Masa saya cari gambar saya waktu kecil2 - terjumpa gambar ibu nie - masa ni ibu sangat aktif dalam persatuan WI (sebelum "wujud" nya kembar) - selalu pergi meeting & rombongan. Saya masih ingat masa ibu pergi rombongan ke Cameron Highlands - saya nangis2 nak ikut ibu. Masa ni saya dah pun dalam tingkatan 2, kakak pulak tingkatan 3. Jadi agaknya ibu boring duduk kat rumah - jadi ibu pun joinlah WI ini. Bila dah ada kembar - ibu terus stop - sibuk jaga depa2 tu la...

Best friends ibu masa tu ialah Aunty & Mak Ju.

No comments: