Friday, June 25, 2010

4 sekawan


dari depan Adik, dari atas kiri Mira, Kakak & Wani - Anak dara (gambar terkini)
masing2 perasan cantik la tu..
kesian wani masa ni - lutut lari (x sempat kejar eh), lolaq sangat mcm kaksyg gak ha..ha..


dari kiri Wani, Kakak, Adik & Mira - meningkat remaja
cantik rambut


Dari kiri Kakak, Mira, Adik & Wani - budak2
tengok muka adik, tak abis2 ngan muka nakal dia hehe..


dari kiri Kakak, Bazli, Wani, Mira & Adik - baby
tengok muka adik - muka budak akal banyak, nampak nakal sangat dia dlm gambar nie..hehe...wani nampak cute sangat (jgn perasan lebih2), kakak lak nampak budak baik aje, mira betul2 macam tok mariah.

Mudahan bila dah besar eh silap, dah besar pun, dah jadi anak dara - boyfriend pun dah ada, dah boleh kahwin pun - jangan la jadi PEMALAS, itu aje yang "sifu" nak pesan hehe...

No comments: