Saturday, May 8, 2010

sebelum balik KL











Sebelum bertolak ke KL, sempat lagi ibu & mak bergambar. Saya cukup bangga bila mak kata "umah hang ni sedap aje mata memandang, sudut mana pun rasa tenang aje mata tengok"..he..he..memang bangga tapi walau macam tu pun mak tak mahu duduk lama2 kat rumah saya, alasannya sunyi tak ada sapa2. Kalau di KL tu ramai. hu..hu..sedihnya...bila nak kami boleh pindah KL...

No comments: